Analityka internetowa
Google Tag Manager, Google Analytics, Hotjar
Masz już wdrożony GA4, GTM, ale masz wrażenie, że nieprawidłowo?
Analityka internetowa, czyli co?
Jakie wsparcie mogę Ci zaoferować?
Wdrożenie / szkolenie z Google Analytics 4
Zacznij mierzyć dane na swojej stronie internetowej i skaluj biznes w oparciu właśnie o nie, a nie domysły i przypuszczenia
Wdrożenie Consent Mode
Zgodnie z dyrektywą UE o nazwie Digital Markets Act obowiązkiem jest danie możliwości użytkownikowi podjęcia decyzji o tym czy chce być śledzony przez tagi analityczne czy nie. Consent Mode pomaga łatać lukę z tym związaną.
Wdrożenie / szkolenie z Google Tag Managera
Jeśli chcesz rozszerzyć swoją analitykę o dodatkowe elementy takie jak niestandardowe tagi śledzące kliknięcie w konkretny przycisk na Twojej stronie – przyda Ci się do tego GTM.
Konsultacje
Chcesz coś po prostu skonsultować, co ma związek z analityką internetową?
Audyt analityki internetowej
Być może nie jesteś przekonana/y co do poprawności wdrożenia analityki na Twojej stronie lub w Twoim sklepie? Chętnie się temu przyjrzę.
Audyt CRO
Sprzedaż nie jest tak dobra, jakbyś tego oczekiwał/a? Być może są na stronie elementy, które znacząco utrudniają użytkownikom zakup? Możemy to zweryfikować na podstawie zebranych danych lub przy nagranych sesjach użytkowników i załatać błąd.
Sprawdź cennik i sam/a zdecyduj, która opcja będzie dla Ciebie najlepsza
Wycena jest przygotowywana indywidualnie na bazie przesłanych informacji od potencjalnych klientów na podstawie której przygotowywana jest strategia.
Certyfikowany specjalista na godziny?
Idealny plan dla mniejszych projektów czy indywidualnych konsultacji
250 zł
/h
Dostosowujemy do rozbudowanego projektu
Ustalamy jakie zdarzenia chcesz wdrożyć
Wycena podawana jest z góry, więc wiesz ile zapłacisz maksymalnie
*średni koszt projektów to zwykle 800 zł
Szkolenie z Google Analytics
Chcesz poznać Google Analytics i w końcu podejmować decyzje na bazie danych?
800 zł
/za szkolenie
2 godziny szkolenia
W cenie podstawowa konfiguracja analityki
Omówimy raporty standardowe
Omówimy raporty zaawansowane
Porozmawiamy o atrybucji danych
Elastyczny model rozliczeniowy
Jednoosobowa działalność gospodarcza pozwala mi na pełną elastyczność w przypadku wycen i dostosowanie kosztów w taki sposób, aby było to opłacalne zarówno dla Ciebie, jak i dla mnie. Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń!
Dlaczego współpraca ze mną?
100% Freelance
Jestem freelancerem full-time. Nie jestem związany pracą na etacie ani nie obsługuję nadmiernej liczby klientów. Zawsze w godzinach pracy możesz do mnie zadzwonić lub umówić się na spotkanie, a ja realnie czuwam nad Twoimi kampaniami.
Stabilność i zaangażowanie
Gwarantuję długoterminową współpracę i pełne zaangażowanie w realizację Twoich celów biznesowych. Z większością klientów pracuję już + 2 – 3 lata.
Profesjonalizm i doświadczenie
Ponad 4 lata doświadczenia agencyjnego, co przekłada się na obsługę około 250 klientów i realizację około 1500 kampanii. Sam prowadziłem klientów z budżetami od 1000 do 200 000 – 300 000 zł miesięcznie. Dodatkowo, jako team leader, wyszkoliłem kilkanaście osób, które później wspierałem przy rozwoju ich projektów.
Przejrzystość działań
Pracujemy na Twoim koncie, a co miesiąc otrzymujesz ode mnie raport z działań. Zachowujesz pełny dostęp do konta i dedykowany raport w Looker Studio.
Niższe koszty
Jako freelancer mam niższe koszty operacyjne niż agencje, co przekłada się na bardziej konkurencyjne ceny za usługi. Płacisz tylko za to, czego naprawdę potrzebujesz, a koszt obsługi zaczynają się już od 500 zł netto.
Bezpośrednia komunikacja
Masz bezpośredni kontakt ze mną, bez dodatkowych pośredników, co usprawnia komunikację i pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów oraz wprowadzanie zmian.
Status Partnera Google
Nie żyję pod kamieniem. Jestem certyfikowanym specjalistą i partnerem Google. Możesz mieć pewność, że będę w Twoich kampaniach wykorzystywał wszelkie nowoczesne możliwości optymalizacyjne, które pomogą nam wyprzedzić Twoją konkurencję.
AI i technologie
Wykorzystuję takie narzędzia jak Canva Pro AI, MidJourney, Traffic Watch Dog, dodatkowy CSS w kampaniach produktowych oraz nowinki w postaci narzędzi AI w Google Ads, aby maksymalizować efektywność kampanii i dostosowywać je do dynamicznie zmieniającego się rynku.
Holistyczne podejście do marketingu
Tak duże doświadczenie we wsparciu rozwoju agencji, w których pracowałem, pozwoliło mi również na zdobycie większego doświadczenia poza samymi reklamami, które są tak naprawdę tylko jedną z kilku nóg stołu. Wykonuję audyty UX, weryfikuję i wdrażam analitykę, proponuję rozwiązania, które mogą poprawić Twoją sprzedaż na sklepie czy stronie internetowej.

Certyfikaty Google
Potwierdzające moją kwalifikację




Chcesz nauczyć się analityki internetowej?
Kup jeden z moich kursów dostępnych na Strefie Kursów!
Opinie klientów
Dołącz do przedsiębiorców, którzy zarabiają, dzięki współpracy!

Kornelia Nawrocka, Instream Group sp. z o.o.

Adrian Krzysiek, FoodPatka

Hanna Idzikowska, Dacpol sp. z o.o.
Nykyta Nashchanskyi, Dekomat

Paweł Pala, Ilegal Group

Beata Pilichowska, Personnel Service

Łukasz Gierczak, Finansowo.pl

Błażej Katarzyński, Rise360

Ewelina Grzona, Google Ads Freelancer

Nina Zielińska, Personnel Service

Łukasz Wieczorek, ICAO4.ME
